فلورنتینو پرز: در این ژانویه هیچ خریدی نداریم؛ رونالدو هرگز قصد ترک رئال مادرید را ندارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: در این ژانویه هیچ خریدی نداریم؛ رونالدو هرگز قصد ترک رئال مادرید را ندارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: در این ژانویه هیچ خریدی نداریم؛ رونالدو هرگز قصد ترک رئال مادرید را ندارد

رئیس باشگاه رئال مادرید در باره موضوعات مختلفی صحبت کرده است.

طرفداری- به گزارش AS، فلورنتینئو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که این روزها حواشی زیادی در اطراف خود می بیند، مصاحبه ای با نشریه فرانس فوتبال انجام داده و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است.

محرومیت از نقل و انتقالات و خریدهای زمستانی

این محرومیت به ما ضرر می زند و شهرت جهانی رئال مادرید را خدشه دار کرده است و همه ما متقاعد شده ایم که این یک موضوع اشتباه است. رئال مادرید برای موضوعی محروم شده است که بسیار عجیب است چرا که ما همیشه خودمان حواسمان در مورد قرار داد با بازیکنان جوان بوده است. ما در این ژانویه هیچ بازیکن جدیدی جذب نمی کنیم البته این موضوع ربطی به محرومیت ندارد، به این دلیل است که بهترین بازیکنان و بهترین سرمربی را داریم.

زیدان

او بدون این که کمی شک داشته باشد بلافاصله به ما بله گفت. او در ذهنش برای این موضوع کاملا آماده بود و ما می دانستیم کاملا آماده وارد شدن به این چالش بزرگ خواهد بود. همه در این جا زیدان را دوست دارند و او را با دی استفانو مقایسه می کنند. من خودم بازی دی استفانو و بسیاری از نسل های دیگر را دیده ام و می توانم بگویم که بله زیدان همانند او می باشد.

مسئله کریم بنزما

ما کاملا از او حمایت کرده ایم و در آینده هم خواهیم کرد. من با او صحبت کرده ام و شک ندارم که او چنین کاری را انجام نداده است. او پسر خوبیست و من مطمئنم که قصد او کمک به دوستش متئو والبوئنا بوده است.

علاقه پی اس جی به رونالدو

من تعجب نکردم چون رونالدو بهترین بازیکم جهان است و لیدر رئال مادرید نیز می باشد. این طبیعیت که بزرگترین باشگاه ها رویای داشتن او را داشته باشند ولی او وارث دی استفانو است و در اینجا کاملا خوشحال است و هرگز قصد ترک مادرید را ندارد. او بهترین بازیکن جهان است و قصد دارد به بازی کردن در بهترین تیم جهام ادامه دهد.

واران

من معتقدم که واران روزی کاپیتان رئال مادرید خواهد شد. او بارها توسط هواداران تحسین شده است و علاوه بر این که بازیکن فوق العاده ایست، شخصیت فوق العاده ای نیز دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.